top of page

PROJECT: UNIQUE.AMSTERDAM

IXIN is enige tijd geleden gevraagd om de pas opgezette  BIZ (Bedrijven Investeringszone) voor de Molsteeg – Leliegracht - Gravestraat Amsterdam te ondersteunen. In dit verblijfsgebied verschuilt een nog niet uitgesproken gebiedsidentiteit en verblijfskwaliteit. Het idee is dat samenwerking in deze corridor de kansen en kwaliteiten van dit kwaliteitsgebied te behouden en het passantenklimaat voor de gebruikers van het gebied betekenisvol en duurzaam (sociaal) economisch te versterken.

 

Van Beursplein tot Anne Frank Huis loopt een bijna verborgen steeds drukker belopen radiaal waar ca. 100 authentieke retail-en horecaondernemingen zitten. Allen zeer uniek, met eigen identiteit en vanuit vergelijkbaar DNA. Dit bijzondere gebied heeft zich laten organiseren en positioneren door IXIN en staat nu bekend als Unique.Amsterdam. Het warme, persoonlijke, unieke, in combinatie met hoogwaardige kwaliteit komt in het beeldmerk en website sterk naar voren en dit wordt de komende tijd doorgevoerd in de marketing en social media strategie. (www.unique.amsterdam)

Sfeerbeeld_Unique4-min.png
bottom of page